Jahapp, då går man sista året på gymnasiet då!

2011-09-08 @ 13:35:54

ojj, va tydligen ett tag sen jag skrev här nu. Har totalt lagt bort bloggen under sommaren, men så kan de va när man knappt sitter vid datan och då märks det iaf att man har annat för sig!

I sommar har jag: jobbat, haft praktik, varit i västerås på crusing, varit i rättvik på crusing, tagit KÖRKORT! Malung på dansbandsveckan, inte umgåtts så mkt med kompisar som jag velat, Målat en säng, tränat hund och massa massa mer, självklart har jag varit med joel också, nästan varje dag. Lite läskigt att åka bil helt själv ner hit till värmland, men det gick ju bra!

men nu har iaf sista året på gymnasiet börjat vilket känns bra, lite blandade känslor då man sen inte kommer tillbaka till den här vardagaen och gemenskapen samtidigt som det ska bli skönt att komma hem till dalarna på riktigt och inte bara på lov. Vi har redan börjat med studentmössor och sånt... Shit alltså..

Dagarna är långa med nästan bara teoretiska ämnen. Matte C, Engelska B, Religion, Samhällskunskap, Svenska, Biologi B, Historia samt de praktiska ämnena idrott och Dressyr o eftersök B. Ska även prova på DrefaC.

Nu bara babblar jag... Gizma är iaf med mig och hon sover mest hela dagarna, det är skönt att slippa ha hundarna i stallet :)

Nej nuu ska jag röra mig tillbaka för att prova på drefaC! :)


Byee!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback