Viltspår

2011-05-15 @ 18:08:28

Hej!

Igår va vi inne i karlstad o firade en kompis som fyllde år här i veckan. Först va de förfest hemma hos en o sen gick vi in till stan :) kul! :D Eftersom jennie inte är 18 än så stannade jag ute med henne. Vi käkade på donken o gick runt massa! de va skojjs! :) Dock märks de av idag, är trött som faan xD

Idag så har jag varit ute i skogen med viltspårsgruppen och spårat. Gizma var så jäkla taggad och ville iväg och spåra alla andras spår också typ xD Idag var det i princip första gången någon annan har lagt ett spår åt henne. Bra att det inte bara är jag som lägger det varje gång, men om man är själv ut till skogen blir det ju såklart att man lägger det själv. Tur att viltspårsgruppen finns! :D

Gizma fick ett spår på 400-500 m med 3 vinklar och det låg bara en timme. Det gick ialla fall jättebra tycker jag och hon utvecklas hela tiden. Idag hade hon lite mer fart än vad hon brukar men hon är ändå väldigt lugn och noggran när hon spårar. Så snart är det dags för henne att gå anlagsprov tycker jag! :) ska väl lägga några spår till först, men iaf försöka göra det innan sommarlovet. Fast jag har ingen brådska med att gå det, men det skulle vara riktigt kul! :D

Nu ska jag, som vanligt, försöka plugga :P brukar inte gå så jättebra. Men har prov imorgon och jag har knappt pluggat på det, men det ska nog gå bra. Medicinsk utrustning.



Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback