Underbara helg, varför tog du slut?

2011-05-23 @ 19:04:17

HEj

I torsdagskväll kom joel hit och stannade tills i morse. Massa myys! Vi har haft en jättemysig helg även fast vi inte gjort så jättemycket. Jag pluggade iaf en del.  Får inte träffa joel igen förän det är sommarlov vilket är lite tråkigt. Tack älskling för helgen<3

Idag har jag haft idrottsprov.Det gick faktiskt bra! Kunde det typ innan, va väl en uppgift jag fastnade lite på, men annars gick det bra. Sedan har jag bara vilat hela eftermiddagen. Huvudvärk. Har iaf pluggat lite körkort och engelska. Och det är bara de uppgifterna jag har kvar denna termin. Engelskaprov-glosor och ett nationellt prov i matte B. Men det ska vi nog allt fixa! Jag har börjat plugga i god tid innan så jag hoppas det ska gå bra.

Idag har jag köpt melon, chokladpudding och toffifee. Tycker att jag förtjänar det! :)

pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback