Påsklov, födelsedag, valborg och kolmården

2011-05-03 @ 21:05:08

Hoppsan, va visst ett tag nu!

Jag har varit hemhemma på påsklov och hunnit med massor av saker. Halkbana, riskettan, firat min födelsedag och valborg.

Ett fullbokat lov men med massa roliga saker. Halkbanan var inte så läskig som jag trodde den skulle vara, bara man kom ut på banan blev jag lugn och allt gick superbra, riskettan var bara en utbildning där man lyssnade och diskuterade om alkohol o droger, inget svårt direkt.

På torsdagen bakade jag för fullt hela dagen inför fredagen, min födelsedag, min artonårsdag. Morotskaka och tårta. Min födelsedag var superbra! borlänge, pierca mig, övningskörde hem, kalas med släkten, tjejmiddag och party. En grymt rolig kväll. Fick även massa superfina presenter! Tack allihopa för presenterna och för en grymt bra dag!

Valborg va vi uppe i stugan och åkte till flodaparken en sväng, superkallt ute så det va inte så kul. När jag höll petra sällskap och skjutsade några såg vi massa djur! grävling och älgar! lite läskigt när älgarna stod på vägen. Tur vi inte körde fort :). Men det var iaf en mysig dag.

Nu är jag i forshaga igen och inatt åker vi till Kolmården nere i norrköping. Vi ska få klappa vargar och massa annat kul under två dagar! så det ska bli kul även fast jag inte är så taggad just nu. På fredag är jag ledig och då åker jag hem till dalarna för att hämta gizma och fira min o joels ett & ett halvårs dag! myys! Ska även gå på rättviksmarknad! Blir en långhelg eftersom jag är ledig på måndagen med.

Nu ska jag packa klart för att sedan sova.

godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback