Mårbacka

2011-05-11 @ 21:24:10

Idag är en trött dag. Va ute o firade sandra igår som fyllde 18 år! Grattis till henne! :) Kul kväll :)

Vi skulle tydligen börja en timme tidigare, vilket typ halva klassen inte visste :p typiskt akademin xD Haha. På Em idag var vi till Mårbacka i Sunne. Där Selma Lagerlöf bodde. På studiebesök. Gick mycket snabbare än räknat så vi va hemma 3 ist för kl 5 :P fast hade base med janne så va inte riktigt hemma förän kl 4 :p men de e iaf tidigare än beräknat. Rundvandringen var rätt intressant och kul att få se hur hon har bott. Vi fick även fika av skolan. En baugette och dricka. Picknick i gräset.

Vet inte riktigt hur jag ska göra, om jag ska gå ner på mösspåtagningen eller inte, tror jag skiter i det. Är helt slut och har prov imorgon. Matteprov. Borde ha pluggat mer. Tror jag siktar på att sova :p haha

Slutar 12 imorn så det är gött. Eller slutar och slutar. Får jobba hemma på biologin.

Nu ska jag kolla igenom matten och sen sova tror jag.. elleer??


Hejdå!

Kommentarer

Postat av: älsklingen:)

ja trodde selma bodde i falun:P puss på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback