Händelserik dag, eller inte...

2011-05-26 @ 21:30:22

Precis som rubriken. Har inte varit någon speciellt händelserik dag. Har knappt sovit inatt då jag blev väckt av att nån ringde på dörren mitt i natten...

Orkade knappt med skolan idag, var helt borta kändes det som. Såg film på engelskan vilket var rätt chill, men matten orkade jag verkligen inte med. På eftermiddagen hade några treor redovisning av deras praktik i thailand. Intressant! Sen betygsamtal, usch.

På eftermiddagen har jag städat mitt rum o rensat lite kläder. Sånt jag inte behöver här i forshaga och lika gärna kan ha hemhemma. Skönt att rensa ur massa skit innan sommarlovet så det är fräscht när man kommer tillbaka. Jag har bäddat sängen med mina favoritlakan. Lila - mys. Frestande att lägga sig där. Har även tvättat nu ikväll.

De senaste dagarna har jag varit halvkrasslig o bara velat sova. Trött. Utsliten? eller börja tagga ner för sommarlovet. Inte mycket plugg kvar. Skönt!

Imorgon ska vi ha nån brandövning på brandstationen i forshaga. Gött och göra något praktiskt och inte bara sitta vid skolbänken hela dagarna. Imorn är det precis 2 veckor kvar till sommarlov. Underbart! :D

Nu ska jag fixa sista tvätten o sen sova!

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback