Du är vacker.

2011-05-10 @ 19:27:34

Helgen har varit både bra och dålig. Men mest bra. Det som gjorde det dåliga var att jag va trött och tappade mitt humör lite ibland. men skit samma.

Jag har i alla fall tillbringat den med den vackraste och mest underbara. Joel. Min pojkvän. Bara min. Vi firade att vi har varit tillsammans i ett och ett halvt år. 18 månader. Invigde mina fina champangeglas som jag fick i present, med champange såklart. Mysigt. Jag hoppas vi får vara tillsammans minst lika länge till. För den här tiden har varit underbar. Även fast det varit lite som en berg- och dalbana ibland. Inget och ingen kan vara perfekt. Så är livet.

Vi var även ute på krogen (premiär för mig) och vilken känsla att själv få handla i baren. Underbart.

Sitter just nu och lyssnar på låten " i will always love you". Och det är precis så det ska vara. Kommer att vara. Du och jag älskling. Du är min bästa kompis och den som känner mig bäst. Med dig är jag trygg.

Som smset jag skrev till joel tidigare idag: "Jag saknar att vara med dig. Jag saknar din udda humor som jag tycker om i smyg ibland. Jag saknar att få ligga bredvid dig på natten. Jag saknar att få retas med dig. Jag saknar dig<3" Fast vi träffades senast igår saknar jag honom redan. Och det där smset kan bli hur långt som helst.

Jag är så oerhört tacksam över att ha en sån pojkvän som joel<3


Jag älskar dig! <3

Pusshej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback