Coffeetime

2011-05-17 @ 07:44:30

Sitter just nu och dricker kaffe så jag ska orka me den här dagen. Biologi, svenska, matte, engelska och sedan kvällsföreläsning. Blir en lång dag. Men det ska bli kul med föreläsning! :)

Igår gick jag hem tidigt ifrån skolmästerskapet. Mådde inge bra. Så jag sov 2.5 h när jag kom hem :P sköönt. På kvällen kom emmy o frida hit för alla vi behövde plugghjälp :P Emmy hjälpte mig även att slinga håret! :) Skönt att få fixa skatboet lite ibland oxå xD
Jag va jätteeffektiv när jag väl hade piggnat till igen. Gjorde engelskafrågorna klart, funderade lite på hemtentan, och pluggade dom där svåra glosorna. Började iaf. Delade upp dem och tränar på några var dag så kanske det går lite lättare.

Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe o bege mig ner till stallet för att lämna sötgizma! :)

Pushsje!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback