Polisens L-test

2011-03-30 @ 14:28:49

Idag har klassen varit hos polisen i karlstad och kollat på hur ett L-test går till. Intressant tycker jag! vi fick se My's Mara genom hela testet och så fick vi även se två andra hundar på släden. Kul att se hur olika individer reagerar o handlar! :)
Vi kom hem vid lunch och är lediga i eftermiddag eftersom vi egentligen skulle gå på bio ikväll, men det blev inställt så vi blev ändå lediga! :) underbart tycker jag! Så jag ska ta en tablett o se om min huvudvärk ger sig så jag kan ta en promenad i skogen med gizma :) Fast just nu ligger hon och sover xD haha <3

Ska väl försöka få lite plugg gjort sen med och försöka söka lite jobb. Hatar att skriva personliga brev! Usch! men behöver verkligen ett sommarjobb!

Nä nu ska jag väl som vanligt försöka få nåt vettigt gjort, men det slutar alltid med att jag sitter vid datan(facebook) och tv:n såklart... :p

Pusshej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback