Ny start

2011-03-29 @ 19:53:31

Nu var det väldigt längesen nu igen. Men jag ska försöka göra mitt bästa :) Nu va de andra dagen här i forshaga efter en månad hemma med lov och praktik. Skulle inte vara helt fel att vara hemma i dalarna på heltid, men det funkar ju det också :) Får ju faktiskt väldigt mycket erfarenhet utav hund att gå här. Det är faktiskt egentligen inget fel på forshaga, bara det att den man älskar och vill vara med hela tiden bor i dalarna, det är det som är det jobbiga. Tror att jag hade trivts rätt bra annars. Men vad vet man? :p

Jag har i alla fall en underbar hund, även fast hon är dryg och inte lyssnar ibland när det är för mycket lukter och annat runt omkring, så är hon en jättehärlig hund! (bortsätt från de ggr hon gör utfall :( ) Alltså, hon gör mig verkligen glad. Att få se hennes busryck eller att hon ligger i min säng och myser ner sig eller slänger sig ner på rygg på golvet för att få uppmärksamhet. Hon är helt enkelt bäst i mina ögon! :)

Ikväll har jag varit effektiv och fixat alla papperen från praktiken, så nu kan jag lämna in de imorgon och få lite ersättning! :D haha

Ska väl försöka få mer plugg gjort ikväll och så ska jag läsa min bok. Har inte hunnit med det när joel varit här :P haha men de e trist att han åkt hem :( mitt hjärta<3 jag älskar dig!

Imorgon ska klassen åka till polisen och kolla på L-test för hund. Alltså ett lämplighetstest för att se om hundarna är lämpliga för att bli polishundar :)

Hoppas alla får en härlig kväll!

/Matilda

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback