No, you won´t do the same

2011-03-30 @ 18:24:01

Va ute och tränade med giz förut, eller det blev väl mest lek. Först gick det jättedåligt och hon lyssnade inte, orsaken var väl för att jag inte va på nåt bra humör jag själv. Men sedan ringde joel och gav mig lite energi och det gick genast mycket bättre! :) du gör mig så glada älskling! vi körde lite uppletande och minnesbilder skulle jag kunna tänka mig. Hon fick sitta och stanna, jag gick bort en bit och kastade en boll, gick sedan åt ett annat håll och gjorde en inkallning, sedan gick vi bort från bollen en bit och sedan fick hon leta. Då fick hon försöka minnas alltihopa och var jag lämnade bollen. Gizma tycker det är superroligt och det går jättebra! :)

På vägen hem blev hon rädd för en liten tax xD hon såg den inte och så började den skälla på henne :P haha sötan.

Nu ska jag vara effektiv fram till klockan 7 då jag har tvättid! massor med tvätt = usch! ska även försöka plugga lite körkort ikväll! :)

/Matilda

Kommentarer

Postat av: Mr Killerfantastic

härligt gumman min:) sa ju att de skulle gå bra:) hihi. jaadu taxar ska man inte underskatta;) de vet jag:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback