Live your life just the way you want

2011-03-31 @ 19:05:57

Hej!

Idag har det varit en seg och chill dag på samma gång, på Engelskan hade vi speeddating vilket va jättekul! :) Och matten var väl rätt seg som vanligt, men jag är glad för att jag förstår bättre än jag tror när håkan  har genomgång, förstår inte riktigt då, men när jag ska arbeta så förstår jag rätt mycket! :)

Vi hade två timmars lunch idag så jag och Emmy passade på att aktivera hundarna lite och dricka lite kaffe här hos mig! :) vi behövde ladda inför en jobbig biologilektion trodde vi, men på lektionen fick vi först fylla in nån enkät och sedan prata studentmössa! Måste tydligen vara ute i tid :p så den tiden gick riktigt fort!

Det tråkiga med idag är vädret, det snöar... fast det lägger sig inte riktigt på backen utan försvinner nästan på en gång, men nu börjar det göra det...

Torkade lite blodpuddig igår åt gizma, hon är superlycklig! Men just nu ligger hon i sängen och myyser! :) Hon är så söt! :) haha

Var effektiv igår och sökte jobb och gjorde lite plugg. Ska försöka vara lika effektiv idag och ta tag i lite plugg som måste göras. Dock är det för tillfället lite väl ansträngande, är nämligen typ sjuk. Har ont i huvudet och har feber till o från, men bara lite. Jag vill bara vara frisk, inte halvsjuk!  MEn skitsamma :p

Imorgon, om jag mår bättre, ska vi in till Karlstad och shoppa! :D


/Matilda


Kommentarer

Postat av: Anonym

härligt gumman du:) skoj med kalleTown imorn:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback