Skogsdag!

2011-04-16 @ 15:18:47

Igår var jag hemma hos cissi med henne, teilus och elias! :) vi bakade morotskaka och failade lite me tex margarinet xD haha men det blev bra ändå! :D smakade idag när vi va ute i skogen!

Ja som sagt, idag var vi ute i skogen vid abborrtjärn, Jag, Cissi, Sandra och Emmy. Vi spårade och gjorde uppletande samt lät hundarna leka av sig, ja förutom hugo då som föredrog att ligga o sova ist ;D Alla hundarna var jätteduktigt och tyckte att de va kul! :) Tror att alla är rätt trötta nu, även vi människor, iaf jag :p

Ikväll ska vi till deje och grilla hos teilus. Cissi tycker vi ska gå dit, men jag är väl lite lat o är rädd för att mina fötter ska ta stryk igen. Hatar dom! Så vi får väl se hur de blir. Först ska jag iaf ducha och fräscha upp mig lite :p

Pusshej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback