Lovley weather!

2011-04-14 @ 17:18:14

Åh vad jag älskar solen! Det är helt underbart hur härligt det är när det är blå himmel o solen skiner! Det gör min så jädrans glad och jag får massa energi. Jag tror jag har samlat på mig rätt mycket energi när jag var sjuk för nu har jag massa ork och vill göra massa saker! har till och med nästan lust att plugga! det går iaf rätt bra att pluggga. Effektivt.
Idag ska jag försöka få en del saker avprickade på min "att göra-lista". Det viktigaste idag är nog mindmap till arbetsmiljön och engelska eftersom jag ligger efter. Sen ska jag försöka renskriva massa instuderingsfrågor på datorn så det blir lättare att plugga sen. Effektivitet.

Gizma är superglad idag. Precis som jag. Vi är ett perfekt team. Haha. Idag "tävlade" hon mot en jackrussel på väg hem från stallet. Tog sällskap men Natalie. Så hundarna tävlade typ när vi cyklade :p trevligt!

Nu har solen gått imoln. Tråkigt. Men jag slipper få den i ögonen iaf!

pusshej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback