If I was a rich girl...

2011-04-02 @ 10:27:25

Tja!
Igår va jag inne i Karlstad med Frida, Sandra och Anders, där träffade vi också spets! :) De va ett tag sen nu! Blev väl iaf lite shoppat för mig iaf!

  • Jeansshorts
  • Skjorta
  • Hårsnoddar
  • Nagellack-rosa & rött
Kul va de iaf! Sen åt vi på donken (y) mums! för att senare åka hem till spets och hälsa på! :)

Jag har sen typ en vecka tillbaka mått rätt dåligt, men nu verkar de brytit ut :( asont i munnen/halsen och kunde inte sova inatt för den jävla feberfrossan och huvudvärken! :(

Idag har jag inte bara en, utan två tollare här! :) Treorna skulle på karlstad universitet och göra högskoleprov så då har jag Wille här hos mig! :) Mysigt! Lite småjobbigt att gizma inte tycker om när främmande hundar är här, men det är ju bara att ha dem avskiljda! Ska försöka ta mig ut på en promenad med båda hundarna sen, eller så får de gå varsin promenad, vi får se hur det blir! :)

Nu ska jag iaf ta lite frukost och lägga mig o dega framför tvn ett tag innan jag gör nåt vettigt! ;D


Pusshej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback