Idag var dålig, ikväll var bra

2011-04-12 @ 21:07:10

Hej!

Då har jag kommit tillbaka till skolan och all stress. Har missat rätt mycket bara på att vara borta en vecka. Inte kul. Nej. Långt ifrån kul. Bara att försöka plugga ikapp. Min ork har inte kommit tillbaka än eftersom jag äter penicillin fortfarande och kroppen har inte riktigt återhämtat sig än. Men det kommer väl hoppas jag.

Idag har det inte varit en så bra dag. Orkade inte gå upp i morse så va på väg att stanna hemma. Sen har jag dragits med en jävla huvudvärk hela dagen! Usch! Och så har det regnat...

Tur va iaf att vi fick jobba hemma på engelskan och gå när matten va klar. Så jag va hemma innan 3 idag! :) Och eftersom alla grupper inte kunde redovisa på svenskan idag måste resten göra det imorgon. Och vi som gjorde det idag har ingen svenska imorn! :D Yes! För min innebär det att jag är ledig hela eftermiddagen imorgon eftersom jag får jobba hemma på projektarbetet! Jag gillart! Då kan jag plugga ikapp lite! :) skönt!

Chillade mest hela em och umgick lite med jennie, adam o tess. Eller ja, vi satt i köket o pratade :p Började även med matten då, som jag nu har gjort klar! vilket innebär att jag inte ligger efter längre! :D happyface! jobbigt bara att jag måste plugga mer saker xD

Jag hade aldrig klarat mig utan min prinsessa! <3


Bigsize belle doria, jag älskar dig <3


pusshej


Kommentarer

Postat av: j.o

söt du är:) älskar dig<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback