Hem till dalarna

2011-04-03 @ 09:11:14

Hej. (OBS! klagoinlägg!)

De senaste två dagarna och nätterna har varit hemska! mest nätterna... Feberfrossa, huvudvärk, illamående, muskelvärk, halsont, hosta.
Känns som jag har allt man kan ha på en o samma gång.
Inatt va värst, vakna av att halsen va helt tjock.. Känns också som att det är en kniv i halsen som skär varje gång jag ska svälja :( kan inte ens prata, bara jättelite. Endast sovit 5 h.

Jag har världens bästa pojkvän, han kommer hit o hämtar mig idag! :) orkar inte vara här o va sjuk, vill hem o bli ompysslad ;D Alltså, han kommer köra 46 mil idag för min skull, så himla snällt! :) <3

Blir säkert hemma hela veckan... vill inte missa skolan! känns som det är jättemycket man missar, speciellt eng o ma B..

Jaja, thats life.


Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback