Grillkväll i deje

2011-04-17 @ 02:03:17

Hej!
Ikväll har jag varit i Deje hos Teilus med massa folk och grillat! :)  Måste säga att det var superdupergott och att årets första grillning är invigd. Underbart. Blev väl mest att sitta o snacka, men kul va de. Spökhistorier och drömmar, gå i sömnen! haha intressanta ämnen som får fram mycket läskigt och kul!

Innan vi åkte till deje passade jag o Cissi på att äta massa morotskaka! :D haha supermums! Så nu har vi bara varsin bit kvar, som vi har sparat till morgondagen. Kan ju inte äta allt på en gång, eller rättare sagt, så blev vi så mätta att vi inte orkade äta mer xD haha

Sandra o Emmy kom också förbi deje en sväng och jag o cissi fick skjuts hem till forshaga. Tack sandra! :D Så när vi kom hem gick vi till cissi där vi kollade tv o pratade massa :) mysigt.

Såå. Nu är klockan 2, min hund är supermega trött efter 4h i skogen och hela kvällen i deje. Gött. Ska krypa ner hos henne i sängen nu och ringa älsklingen och säga godnatt! Men först ska jag säga godnatt här...

Sååå. Godnatt! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback