Grattis Gizma!

2011-04-19 @ 22:15:35

Idag fyller världens bästa hund år! Nämnligen min underbara Bigsize Belle Doria- Gizma <3 Hon fyller redan fyra år. Usch va tiden går fort. Mitt hjärta <3
Tror även att hon har börjat löpa nu. 

Vi firade henne idag med glass och kakor ute på cissis uteplats i solen. Jag, Cissi, Sandra, Frida, Jennie, Teilus och Elias. Mysigt! :) Hon fick även ett ben o en boll av mig :) någon som blev lycklig kan jag säga!

Idag har vi haft temadag i skolan. Först kollade vi på filmen "hur många lingon finns det i värlen" Helt underbar film! Tycker att den va grymt bra! sen diskuterade vi om untanförskap inom hundvärlden typ :p

har även möblerat om på rummet idag, de blev bra :)

pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback