En kopp kaffe, hett kaffe!

2011-04-17 @ 10:45:51

Godmorgon!

Sitter och äter lite frukost medans gizma smular ner sängen med sitt ben... Ska alldeles strax dricka lite kaffe så att jag får lite energi och förhoppningsvis bli pigg innan apporteringen. Det är underbart väder idag igen, gilla!

Har även tänkt försöka vara lite effektiv idag och plugga. Engelska, smföA, Biologi och Körkort. Jag får ta många pauser o gå ut i solen för att hämta energi! Men först ska jag ut o träna apportering me gizma och apporteringsgruppen! kul! :)

Den här helgen har varit så bra. Gizma o jag har tränat jättemycket och man märker verkligen skillnad på henne mot dom dagar vi inte gör nåt speciellt. Hon är mycket mer mattekär, accepterar andra hundar mkt bättre och är bara allmänt duktig! :) min lilla pärla <3

Nu till kaffet! :D

bye!

Cause you are everything to me

Kommentarer

Postat av: Joel

nu har jag läst ikapp älskling:) superkul att du skriver tycker jag:) jättekul att läsa:) älskar dig<3 pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback