Äntligen helg!

2011-04-15 @ 13:07:36

Då har man varit i forshaga en hel skolvecka nu då :p Har gått rätt fort faktiskt. Så nu är de bara 4 skoldagar kvar innan det är lov! :D

Idag är det bara 2 v kvar tills jag fyller 18! :D Grymt nice! Längtar så fruktansvärt! Fick här om dan frågan: vad vill du ha i present? vilket jag själv inte vet vad jag vill ha... svårt. Riktigt svårt. Får ta o klura på de lite och spana runt så kanske jag kommer på nåt jag vill ha iaf :p haha

På arbetsmiljö & säkerhet fick vi idag göra en slutuppsats. Gick faktiskt rätt bra! *stolt* haha skönt att få det avklarat.

Ska försöka plugga lite idag också och få stryka mer saker på min attgöra-lista.

Men först ska jag nog ut i skogen med apporteringsgruppen så gizma får träna lite, kul! :)

Ska ta o käka nåt o vila först bara ;)

pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback