Underbara hund

2010-05-15 @ 18:18:54

Att vara förvirrad är inte så kul. Jag har hemlängtan fast Gizma är här som jag drömt om så länge. Jag fattar ingenting. Det bara snurrar.

Gizma klarade hanteringstestet i onsdags! :D Hur härligt som helst! Jag kan inte riktigt fatta det fast det är tre dagar sen. Så underbart att ha henne här :) Det enda som saknas nu är att ha joel här hela tiden. Men tyvärr så går det ju inte :( synd tycker jag. Fast han har ju precis varit här två dagar och det var mysigt :)
Tror att det va bra för henne att få börja här nu och ha en liten mjukstart och prova på. Det är ju inte ens en månad kvar i skolan. Sedan till hösten kör vi igång på riktigt! tihi

Nu är det bara fyra veckor kvar till sommarlovet också. De e gött! Slutspurten nu på första gymnasieåret. Sedan får man vara hemma i många underbara veckor<3

Jag älskar dig Gizma<3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback