Seg dag

2010-05-22 @ 15:34:24

Har ju typ varit sjuk hela veckan och det märks hur mkt de två dagarna i skolan och festen igår drog på krafterna. Jag är jättetrött o seg idag :P kanske också för jag pratade i tel en o en halv h så jag inte sov försen halv 3 inatt ungefär :P och för att jag gick upp halv 9 idag :p lite onödigt egentligen :P

Så idag har jag bara legat i soffan o myst med min lilla tjej :) Tog en powernap på två timmar också. Verklige välbehövligt må jag säga.
När jag va ute med Gizma så hittade vi en fågel som inte flög iväg försen man va typ två dec ifrån den. Något som gizma tyckte var väääääldigt intressant! Hur söt fågel som helst, va faktiskt lite uggleliknande fast verkligen mini. Bra att hon tycker fåglar är intressant i alla fall :)
Sen satt vi oss utanför här nere på asfalten och bara mös. (pissblött i gräset) Men det var mysigt ändå. Åhh va underbart det är att ha henne här!

Hon var ensam hemma igår när vi var nere på festen och jag tror faktiskt att det gick jättebra. Förut, typ första gången hon va ensam här i forshaga blev hon jättestresad, men det verkar ha gått bra nu faktiskt :) Lite övning ger färdighet ;) var hem typ var timme och kollade till henne och det gick bara bra :) tror itne hon suttit och gråtit som första gången :)

Idag ska jag försöka plugga lite också. Vi har typ två prov den här veckan som kommer och på fredag får jag äntligen åka hem igen! :) Då har jag inte varit hemma på nästan en hel månad!
Trodde ju typ inte att gizma skulle komma in så var lite inställd på att åka hem förra helgen men så blev de inte eftersom hon klarade testet :)

Och nu känner jag att det typ blev massa ordbajs här. Men jaja. Nu ska jag göra något viktigare än att blogga iaf :P hehe




<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback