Rörigt

2010-05-04 @ 22:11:28

Det här har nog varit en av de mest röriga dagar i mitt liv. Hit o dit, fram o tillbaka, upp o ner. Känslorna säger en sak, huvudet en annan och kroppen en tredje. Vet inte riktigt vad jag ska lyssna på. Men livet är som en berg och dalbana. Ena stunden så klättrar man uppåt mot toppen och andra stunden faller man rakt ner igen. Just nu har min berg och dalbana stannat mitt emellan två toppar och den har inte riktigt kraften till att ta sig upp igen. Men jag vet att den klarar det tillslut, det gäller bara att ge det lite tid. Men ger man för mycket tid så kan det helt plötsligt vara försent.
Oj, de blev lite djupt där.
Jobbig dag idag. Typ ingen sömn inatt, 2 nationella prov i engelska som gick sådär, jag längtar hem, är nervös inför nästa onsdag. Och säkert massa mer. Man blir iaf förvirrad. Tur att man har goda människor omkring sig<3 Tack mor o far o Joel. Jag älskar er<3

Nu har jag precis duschat, ska se på DH om två min o sen cougartown. Sen ska jag äntligen få sova lite tror jag ^^


Ina och Joel<3

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback