Lunch

2010-05-05 @ 12:18:55

Hemma på lunch. Hade prov på morgonen, smådjur, det gick väl sådär. Hade inte pluggat något men de löser sig nog :) Sedan gjorde jag veckobesiktningen o sen var det typ bara för oss att gå ut och träna hund. Det gick faktsikt jättebra. Jag o Sandra tränar slalom tillsammans me våra hundar o det gick enormt mkt framåt idag :) kul. På em ska vi ha nå inlärningsmetoder drama sak. Efter det ska vi lyssna lite på när håkan berättar om individuella val. Och sedan blir det klasskampen. Jag, Frida, Jennie och Sandra har ett lag och vi e ju så klart fantastic four ;) hehe

Mår inte mycket bättre idag men vi får se hur det blir. Är det inte den ena saken så är det den andra...

Jennie flyttar ju kanske in hit över helgen så hon slipper va ensam där nere på ghettot hela helgen :P hehe men nå kul kommer vi nog allt att hitta på :) Hoppas jag iaf. Och på Tisdag kommer ju giz o mor hit och jag längtar dit.

Idag får Joel hem lilla Casey också :) Tycker det är jättekul o är glad för hans skull :)

Nu ska vi snart cykla ner till stallet igen o ha lektion. Kommer inte hem försen typ 6 idag så jag håller mig sysselsatt iaf :P Ikväll blir det massa plugg till idrottsprovet imorgon också. Aja, huvudsaken man blir godkänd så :)


Pusshsej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback