giz

2010-05-04 @ 12:47:51

Det här är jobbigt. Inte alls roligt. Även fast det bara har gått en dag så är det en fruktansvär saknad jag bär med mig. Jag saknar mina hundar o joel o dalarna så grymt mycket så jag skulle kunna grina nästan.
Men det är ju bara att kämpa på. Om en vecka kommer mor o gizma hit ialla fall. Tror det är mkt därför det är extra tungt den här gången. Så mycket tankar om hur det kommer gå och hur det kommer att bli. Vad ska jag göra om gizma inte klarar hanteringstestet? Jag kommer då fan inte palla att bo här. Jag vill ju iaf ha något jag älskar här så det blir lite lättare. Skulle hon vara här skulle jag vara så grymt mycket gladare än vad jag är. Jag skulle träna mycket mer hund än vad jag gör också. Hon är verkligen allt för mig.
Rena drömmen vore det att ha de man älskar här hela tiden. Men det går ju inte. Kommer giz in har jag iallafall halva mitt hjärta här. Då är det bara joel som saknas för att jag ska vara hel.
Jag hoppas verkligenverkligenverkligen att gizma klarar hanteringstestet. MEn något inom mig säger att hon inte kommer att göra det. Att hon komemr bli rädd och backa undan. Jag hoppas verkligen itne hon gör det. Det får inte bli som förra gången. Jag klarar mig inte utan henne. Hon är den mest underbara hund jag varit med om.

Bigsize Belle Doria, Gör det för min skull<3

/M

Kommentarer

Postat av: Anna

Jag ska hålla tummarna så hårt jag bara kan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback