Det är du som är han

2010-05-08 @ 20:23:51

Alltid har jag trott att de finns "den rätte"
Men alltid trott att han kommer senare i livet.
Det blev som en midsommarnattsdröm.
Då själen min drogs till dig så fort du dök upp.
Direkt sa något att du var han, den rätte.

Du bad mig hålla din gitarr och hålla dig hårt i hand.
Och sedan kom det först en kyss, och sedan en till och en till.

Kyssar där i ladu, det var midnattens timmar.
De va fyllda me elektricitet och någon slags magik.
Som en "perfect match" våra läppar var, i de underbara kyssar.

Du var som den pusselbit jag tappart bort, som blev åter funnen.

Än i dag kan jag känna den magin, magin som fanns den natten.
Framtiden är ljus min käre, det är du och jag. Som igår, idag och imorgon.

Att lämna dig sida min käre, är något jag aldrig kommer göra.
För det är du som är han.
Du som är han jag alltid kommer att hålla kär.

/M   (copyright!)

6 månader, ett halvår.
Jag älskar dig joel<3

Kommentarer

Postat av: sturjägarn

så sant i din dikt<3 jag älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback