dålig uppdatering

2010-03-08 @ 19:48:56

ja, jag vet att jag är jättedålig på att uppdatera. Förlåt. Hela lovet har gått nu iaf och jag har varit sjuk i princip hela lovet. Inte speciellt roligt. I måndags var jag o johanna på en lite road/railtrip. Vi åkte buss till rättvik för att sedan ta en buss till falun. I falun gick vi runt lite o hälsa på min apu plats. Giz va med. Sen tog vi tåget till borlänge o sen tog vi direkt bussen hem igen där ifrån. Så vi åkte en lite runda ;D hihih. Sen har jag inte gjort nå mer spec på lovet. Jo, tränat hund förstårs.

Idag har det vartit mycket. Gick upp klockan 05.45 för att sedan ta bussen till leksand en timme senare. Tog en capuccino i blg medans jag väntade på falubussen. Väl i falun gick jag runt lite eftersom det va ca 30 min tills jag skulle vara på apun. Där fick jag städa kanin/marsvinsburar, fronta, torka hyllor, skrapa o putsa rutor i reptilrummet, tvätta akvarierutor inuti, och lite hit o dit. Dan gick fort fram till lunchen, sen gick det väldigt segt. Åt på kinarestaurang. mums. Jag trivs rätt bra iaf :) kl 17 gick jag för att åka hem. Bussen gick 17.17. Kom hem 18.45 och nu sitter jag här hos joel och väntar på att han ska komma hem :) Har även träffat/sett en hel del gamla klasskompisar o bekanta idag. De va skojs det :)

Idag är det även min o joels inoficiella 4månaders dag (imorgon oficiella). Fast han har minne som en guldfisk och kommer väl inte ihåg de ;D hihi skojar bara :) Så det blir nog lite mys när han kommer hem :)<3

Jag älskar dig joel<3 :)<3

Pussheej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback