Torsdag, snart helg!

2010-01-28 @ 08:01:48

Snart är det äntligen helg igen! Ska bara slappa och ta det lugnt hade jag tänkt :) Får se om jag ska ut och fiska nå me markus på måndag också :)
Stannar hemma ifrån skolan idag också. Har ont i huvudet men är ändå rätt pigg idag :) Får se om jag går ner på svenskan sedan. Ska iaf inte gå på idrotten.  Idag ska jag plugga massa, sen har vi även tvättid idag så vi ska tvätta lite.  Jag har kommit på att jag inte alls behöver tvätta lika ofta längre. Mohaha.
Har även drömt två mardrömmar inatt. Inte kul!  Först drömde jag att Tage blev överkörd av tåget. Tåget som idiotiskt körde precis bredvid gångvägen! Sedan drömde jag att joel voltade med bilen och var typ helt sönderslage, nästan så han inte var vid medvetandet. Usch vad hemst det var. Hela han hade massa glassplitter över sig också. Ambulansen vägrade att komma o massa skit. Nej de var inga roliga drömmar kan jag då säga. Usch o fy.

Nej nu ska jag lägga mig och läsa vidare i Harry potter och de vise sten på engelska! Läste ca 60 sidor igår! :)

Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback