Te och macka

2010-01-28 @ 20:15:26

Idag har jag typ varit riktigt på blogghumör :P typ massa inlägg o skit. Har iaf nyss ätit två mackor och druckit en stor kopp te. Mumms. Rostad limpa med kaviar. Visst, de låter äckligt, men jag tycker att det är gott iaf! :D

Imorgon ska jag gå till skolan i alla fall. Inte så jobbig dag precis. Tror att jag klarar av det. Får proppa i mig massor av huvudvärkstabletter.  Vi börjar inte försen tjugo i tio så det är skönt tycker jag! :) Och då har vi hundträning! Jippie! Fast vet inte riktigt vad jag ska träna faktiskt. Funderar på att träna lite lydnad eller nå skojjs :) Efter hundträningen så har vi svenska. Då ska våran grupp och en till debattera om burförbud för hund. Har nästan inte hittat någon fakta alls om det så vi får se hur det går :/ Men vi hoppas att det går bra iaf och tänker positivit! Hoppas jag är på prathumör bara :) Hihihi Då kommer det gå så mkt lättare. Hatar egentligen att debattera o så inför klassen, så tänkte att det kanske går bättre om jag är på prathumör. Sedan har vi bara Pof och då ska vi bara lyssna/titta på redovisningar om entreprenörer. Jag och jennie redovisade i tisdags så det är gött!

Jag funderar på att börja blogga riktigt igen. Alltså, försöka skriva i princip varje dag o så :) Men vi får se hur jag lyckas med det. Förhoppningsvis går det bra, eller så kommer jag glömma bort det totalt!   Jaja, nån får väl påminna/tjata ifall jag inte uppdaterar ;)

Just nu har jag iaf väldigt tråkigt typ. Pratar lite me några kompisar på msn. Ärligt talat tycker jag att msn inte är så underhållande fast man pratar med kompisar. Liksom drygt på nå sätt. Föredrar hellre att prata i tel :) Sitter mest inne på msn för att fördriva tiden. Vill typ gå och sova, men känns lite som att klockan är för tidigt för det fortfarande. Det jobbigaste är nog att jag måste klä på mig för att gå ut med tage xD De är ju så skönt att bara skrutta i sin morgonrock! Speciellt när den är rosa! ;) hihihi  Jag älskar min nalle som luktar joel och jag bara babblar!

Pusshej

vill ha sommar!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback