Söndag morgon

2010-01-31 @ 11:53:00

Godmorgon alla! hoppas att ni har sovit gott?
Kan säga att jag sovit helt ok. Vaknade flera gånger inatt och imorse så det var lite jobbigt. Fick massa sms utav joel igårkväll/inatt. Han somna mellan alla sms och vakna av en slump när jag hade fått dem. Varje gång hade jag fått två sms också. och på minst 4 sms hade han skrivit att han älskar mig. Aww sötnos<3

Hur gick det då med mitt filmmaraton igår då? Jo, heh, de gick väl inte så jättebra måste jag säga. Jag låg på spikmattan samtidigt och innan ens halva filmen hade gått så sov jag. Haha. Fast vaknade efter en liten stund igen men då kände jag att det var dags o sova, även fast de inte gick så bra för alla sms, men jag klagar inte! :)

Ska snart fixa lite frukost o sedan lägga mig i sängen och glo klart på filmen :) hihi. Har pissont i huvudet idag också. Tror jag haft det en vecka i rad nu :( så ska mest ta de lugnt idag. Kanske plugga lite också.

Pussheje

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback