Plugg o promenadbilder :)

2010-01-31 @ 17:13:28

  • Matte
  • Läsa engelskabok (som det senare ska göras en recension på)
  • börja skriva lite biologi (skriver om hur downs syndrom nedärvs osv)
  • Agility, Freestyle och lydnad

Tror faktiskt det "bara" är det som vi har just nu?  Iaf det jag måste göra. Skriver detta bara för jag själv ska komma ihåg.
Men Matte har jag gjort idag, bara resten kvar då! Men det går nog bra så ;) hihi

Förresten, någon som vet hur många det är som utövar sporterna agility och freestyle? Behöver veta detta till den sista punkten. Men hur fan ska man kunna veta det liksom. Har kollat runt mycket och det står ingenstans hur många det är som utövar detta. Fick iaf reda på av Jennie att det är ca 6000 som håller på med lydnad.

Tänkte lägga in lite bilder från dagens och gårdagens prommisar också :)

SUDDIGA BILDERR!!!


Gibson

Tage och Gibz

Jag älskar mina hundbyxor! :D


Skabbild på mig. xD

Tage :D


Pusshej<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback