Och nu kom snuvan...

2010-01-27 @ 18:42:22

Var ett tag sen jag skrev nu. Sjuk är man igen då. Tack älskling?! ditt fel :)  Började här om dagen med att jag var hur trött som helst, mina tankar var tusen mil ifrån mig och jag hade huvudvärk. Orkade knappt vara i skolan. Satt på golvet o läste på engelskan, när jag sedan la mig ner en sväng blev jag bara mer och mer hängig. Jobbigt. Stannade hemma ifrån skolan idag. Ett bra val tycker jag. La mig kl 9 igår och hade fortfarande ingen kraft i kroppen och ont i huvudet. Så jag har legat i sängen nästan hela dagen idag. Vilket va asskönt. Har nu varit vaken en timme sedan min senaste tupplur och nu kom snuvan. Kul. Nej verkligen inte.
Får se det positiva ist, jag fick mina hundbyxor idag! :D Tkr dom typ känns som tält men dom e bra :) kan varken ha större eller mindre storlek.




Det var något inuti mig, som sa att inte släppa taget. Något som sa att du var han, han i mina drömmar. En kille som skulle få mig att sväva på moln. Och det gör du, det gör du verkligen. Jag är verkligen glad att vi inte lät det gå åt andra hållet, utan att det blev vi istället.  Jag vet att du är rätt för mig. Helt perfekt!
Att få vakna upp bredvid dig, mysa med dig, pussas och kramas. Att få känna din närhet och att få vara med dig. Det går inte ens att beskriva den känslan. Hela du är så jäkla underbar!

Snart har det varit vi i tre månader. (fast det nästan varit vi ända sedan midsommar) och jag har fortfarande inte fattat att det är du och jag. Men det känns så underbart att veta att det är vi gubben. 

Joel, Jag älskar dig<3

Kommentarer

Postat av: Anna

Åh, bilden när du pussar Nadja är den sötaste ju! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback