ny termin, nytt schema

2010-01-07 @ 16:23:06

Igår var det en jobbig dag. Åka ifrån de man älskar för att gå i skolan. Har redan mycket hemlängtan, men men så äre ibland. Det är bara att stå ut. Tur att man kan kommunicera med varandra på ett enkelt sätt, via telefon och internet. Och en pojkvän som försöker uppmuntra en ^^
Natten var hemsk, kunde knappt sova, det var så ensamt liksom. Men det kanske inte är så konstigt efter man sovit med joel o gizma hela lovet. Inte många nätter jag sovit ensam när jag var hemma, och helt plötsligt så är man nästan helt ensam. Har ju tage iaf :) Jag antar att man vänjer sig efter ett tag vid att vara ifrån de man älskar. Det är i början det är som jobbigast.
Jaja, idag var det iaf första skoldagen. Nytt schema o allt. Schemat är faktiskt rätt ok iaf, eller ja, man överlever :)
Matte, svenska o idrott har vi haft idag och tro det eller ej, men jag tycker faktiskt att det var roligt att börja med matte igen efter en termins uppehåll :) Jag o jennie satt o plugga medans dom andra flumma :P Vi e duktiga flickor vi ;)  hihi   Mellan svenskan och idrotten har vi 2,5 timmes lunch så vi får ta hem hundarna då om vi vill o ha dem hemma medan vi har idrott. Skönt det iaf :) Jag ansträngde mig faktiskt på idrotten idag hihi ^^ Cirkelträning e inte min favorit precis men de va ok idag.

Tage tyckte det var megakallt ute idag och frös som bara den fast han hade sitt täcke på sig, så han fick bli buren en bit där de är som kallast. De gillades av honom iaf ;)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, jag o tage är ensamma några timmar så vi ska slöa på soffan! :D Och så ska jag nog plugga lite också :P


pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback