Lördag

2010-01-30 @ 09:34:58

Godmorgon då. Har inte sovitt jättebra inatt. Men har ändå sovit helt ok. Vaknade imorse och fick panik. Trodde då att jag skulle till skolan och hade försovit mig. Sen insåg jag att det var lördag och att jag är helt ensam här. (ok tage e här också). Känns så ensamt på nå vis samtidigt som de e rätt skönt. Har en grym hemlängtan idag också. Ångrar lite att jag inte åkte hem igår. Skulle vara så skönt att få träffa Giz o alla andra en sväng. menmen, nu är det som det är. Jag kommer hem om 2 veckor iaf. Det är när jag känner mig depp som jag mest vill åka hem. Som nu. Men det löser sig.

Idag ska nog jag och Sandra på inflyttningsfest på hundshopen här i forshaga. Rabatter på massa saker ;) Skulle kanske till Karlstad ikväll också, men vi får se hur det blir med det. Är inte så jättepepp just nu faktiskt. Skulle vara skönt att bara dega i soffan också. Har inte gjort det på hur länge som helst faktiskt! :o hihi

Ja, och det är precis det jag ska göra nu. Lägga mig i soffan och dega :)

pussheje

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback