Hemma hos hjärtat

2010-01-03 @ 10:37:51

som sagt, jag är hemma hos joel nu i hans jättestora lägenhet! :o :) Massa mys som vanligt hihi :) Jag blir så glad över att gizma trivs så bra o vill vara här :) hihi Min lilla tröttsak märkte inte ens att jag o gizma hade varit ute o gått idag xP haha jag passa på att sitta lite vid datorn när han ligger o läser :) 
Gizma såg joels rådjur som sitter på väggen igår och vart helt galen i det haha :P Alltså jag fattar inte hur hon kunde märka det, liksom ett minihuvud som sitter högt upp :P  Hon stod iaf o pep på det ett tag. Så  vi får väl se, hon kanske blir en rådjurs hund hon ;) hihih
Nej nu ska jag gå o mysa me mina älsklingar igen :)


Pusshej jag älskar dig<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback