Helg! :D

2010-01-29 @ 16:26:25

Och det första man gör är att städa xD lite kul. Eller inte dårå. Men mitt rum var ett bombnedslag så behövs verkligen städa! plus att det ligger lite dammtussar här och där. så kan det vara ibland. Skolan var rätt chill idag o rätt kul! Förutom att Tage hade överskottsenergi från de dagarna vi bara legat i sängen. Så det gick typ inte att träna med honom idag för han va så ofokuserad och bara sprang runt. Menmen, det får man stå ut med! Svenska debatten var rätt kul. Vi fick ihop en del argument till slut! Tro det eller ej. Men ingen kunde hålla sig ifrån att skratta. På pofen fick vi lyssna på redovisningar o så. Måste bara säga att Frida och Sandra var grymt duktiga! :D Duktiga små flickor! :)<3 
Ikväll kommer Markus hit så då ska vi och troligtvis Sandra ha filmkväll! :) skojs! Och jag ska nog käka pizza ikväll! Mumms! ;) Orkar inte laga mat xP Har blitt lite lat(a)

Och nu ska Frida åka hemhem! :( Gud så tomt det kommer vara här i lägenheten!! Har inte varit ensam här en helg på hur länge som helst! Och har inte hon varit hemma så har joel eller någon varit här. Men ikke denna helg :/  Menmen, så äre ibland...  Jag hoppas verkligen att jag får träffa joel nästa helg. Annars kommer jag nog att dö! Kommer aldrig klara att vara ifrån honom i 3 veckor. Så jag hoppashoppashoppas att han kommer hit nästa helg! :)  Tur att jag har Tage som sällskap iaf! Även fast han inte är så stor då, men det är ju alltid något ;) hihi

Nu ska jag städa klart o vila lite. Sen kommer Markus hit! :)


Jag är Joels flicka, BARA Joels! <3
Du vet att jag älskar dig gubben<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback