Hallon och blåbär

2010-01-31 @ 21:00:11

Var nyss ner till ica och handlade lite. Alltid när jag tycker att jag köper mycket så visar det sig att det inte blir så dyrt som jag tror. De är härligt! :) Fick för mig att köpa yoghurt, blåbär&hallon och havrefras. Mums! Sitter och äter de nu. Har nyss ätit två bananer och lite godis också. Usch va hungrig de visa sig att jag var. men det är väl bra eller? :p

Mumms! :D och jag är blå på tungan ;)

Innan jag gick ner till ica pratade jag lite med älsklingen i telefon och på msn. Eller, lite kanske det inte var precis då. Men ändå. Först typ 40 min på msn o sen en och en halv timme i tel (a) Kul var det iaf! Samtidigt som vi prata kolla jag lite på hur man säger "jag älskar dig" på olika språk o så satt vi o skrev/prata lite sånt :) Du är så mysig hjärtat. Puss! Jag längtar verkligen till helgen alltså!<3

Ikväll ska jag nog se på "step up 2 the street" tvåan på den jag såg igår/morse alltså :) Nej just ja! Jag tänkte ju se på wallander innan frosten idag ju! Vi får se om den e nå bra, annars kanske jag ser på step up 2 ist :)


Visst e jag söt då? ;)

Pusshejs<3


Kommentarer

Postat av: Sturjägarn!!!!!

jaaa de är du !!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback