Fredag morgon

2010-01-29 @ 08:53:52

Äntligen fredag idag då! :) håller på att göra mig ordning för att gå till skolan. Och jag är proppmätt idag! :o åt fan 4 mackor till frukost! jag som knappt orkar äta en på morgonen :p men jag lovar att jag kommer vara hungrig om någon timme igen.
Har inte något speciellt att berätta precis. Drömde att jag var hemma hos joel och myste. Så det var lite jobbigt när jag vaknade och insåg att jag inte var det "/ Men förhoppningsvis får jag träffa honom om en vecka! :D<3

Kan passa på att berätta att det är mina ben håller på att smälta bort! har 2 par långkalsonger + mina hundbyxor. Men det är kallt ute så förhoppningsvis jämnar det ut sig :)
Nu ska jag göra mig klar och sen gå till skolan! :)


Pussaheej<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback