Film?

2010-01-30 @ 21:10:25

Ikväll orkar jag verkligen inte vara med någon eller göra något. Bara sega runt. Har en deppdag idag så. Ena stunden bara forsar tårarna ner och sen går de bra ett tag och sen är det lika igen. Om Gizma skulle varit här skulle allt varit grymt mycket lättare. Hon och joel. Ni är allt. Om jag bara fick ha nån av er här skulle det inte vara lika jobbigt. Jag ångrar att jag inte åkte hem igår. Har en så grym längtan efter er och alla andra såklart. jaja, men bry er inte om det där nu. Jag behöver bara skriva av mig lite liksom. Jag klarar mig nog. Det är bara att försöka vara stark! :)

Ett annat i-landsproblem som jag har just nu är vilken film jag ska se. Har redan sett "Allt en tjej vill ha" som jag "bara" har sett ca 1000 gånger redan. Den var min favoritfilm när den kom typ. Men iaf. Vet inte om jag ska köra ett "step up" (okej, de e bara två filmer men ändå) eller om jag ska se på men in black 2. Det lutar faktiskt mot step up hållet. Även fast jag sett dem ett par gången. Men tycker man om något så spelar det faktiskt ingen roll. Man kan se det om och om igen 10000 gånger då! :)

Tage verkar då vara helt slut efter min och Sandras skogsprommenad med vovvarna i skogen idag. Skönt det iaf! Han har bara sovit och sovit sedan vi kom tillbaka! och jag fryser fortfarande xD Jag fick ju för mig att åka på rumpan nerför en backe i lössnön! xD De va ju asroligt! :D fast dock inte lika roligt att få snö innanför kläderna "/

Jag hoppas verkligen att jag får träffa joel nästa helg. Det är något jag verkligen behöver just nu. Att få en kram ifrån en person man älskar efter man har kännt sig ensam. Det är nog bland det bästa som finns.


Jag innan jag gick ut- söt va? ;)

När jag kom in från promenaden- sliten?

Bilder från promenaden kommer senare! :D

Nu ska jag se på step up! Japp, jag har bestämmt mig, Channing Tatum e ju me ;) Mohaha

Pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback