<3

2010-01-30 @ 00:39:05

Förlåt, det är bara det att jag saknar dig så mycket älskling. Du vet att jag inte menade något illa. Jag älskar dig<3



Kvällen:
Ikväll så har jag varit med Markus och Sandra! Det var skoj o mys! :) Först så käkade jag och markus pizza hemma hos sandra som åt spaghetti och köttfärssås. Sen gick vi hit och kollade på film. Blev att se yes man. Den var faktiskt rätt bra. Trodde typ att den skulle vara sämre än vad den var och inte ha någon handling o så. Men där hade jag fel denna gången. Precis när filmen var slut så ringde joel. Och de vill jag helst inte prata om. Allt blev bra iaf :) Måste bara säga detta: Jag tycker om att skriva det du läser. Det var lite kul! Fast han skulle säga att han tycker om att läsa det jag skriver. Gullunge<3 Sen flummade vi lite ;)

haha förut idag typ viftade frida framför sitt ansikte av någon anledning då en kille tror att hon vinkar och vinkar tillbaka! xD De va lite kul!

Tage var typ först helt död och ville bara sova. Sen triggade dom igång honom (Sandra mest skulle jag tro och lite jag ) Så han blev helt hyper och bara lekte och lekte me sina råttor xD Fast nu är han helt död igen och ligger o sover sött på sin röda prinskudde :)

Nej nu ska jag krypa ner i sängen. Det är faktiskt en dag imorgon också ;) Har vant mig vid att lägga mig mellan nio och tio som jag gjort nästan hela veckan så jag är rätt trött just nu. har varit vaken ca 3h mer än vanligt nu alltså ;)

Godnatt alla och tack för en kul kväll!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback