Walking in memphis

2010-02-16 @ 18:33:58

Var ett litet tag sen jag skrev nu känner jag. I helgen var jag iaf hem hemma, vilket var skönt! Men samtidigt hade jag egentligen ingen lust att åka hem. Låter jättekonstigt jag vet, men jag hade liksom varit här i 3 veckor o vant mig o så. Men när jag väl kom hem var det jätteskönt! På fredagkvällen tog jag det bara lugnt och umgicks med min kära familj och mina älskade hundar! Var även till leksand en sväng med joel och handlade lite inför helgen. Och innan han skjutsade hem mig igen åkte vi förbi hemma hos honom och träffade Alice valpar! Gud så söta dom var!! :D Minisar!
På lördagen var det lite sovmorgon. Blev väckt av gizma som ville gosa vid 6 tiden. Så vi gick ner en sväng då. Sen följde Nadja också med upp så gosade vi alla 3 :). Dom låg kvar hos mig när jag vaknade sen också. Massa mys!  Efter att vi hade åkt runt i leksand sen i typ en timme kom vi äntligen till Ljusbodarna jag, mamma, pappa och hundarna. Där började vi med att skotta snö (en halvmeter snö att pulsa i ) och att börja elda upp i stugan.
Sedan var det dags att åka ut och åka längskidor. Det va faktiskt mysigt! Hade ilja som fick dra mig, okej, hon drog inte så mycket men lite när hon fick lukt på nå djur iaf:P

Efter vi grillat korv och eldat mer efter skidturen kom äntligen Joel upp dit och mamma o pappa åkte hemåt. Resten av kvällen mös vi bara. Grillade ute under stjärnklar himmel och öppen eld. Massor med mys! Vi startade en dag tidigare med alla<3dag ;)

På söndagen mös vi också mest. Var ute och lekte massor i snön också med gizma. Hon fick värsta fyspasset. Och även fast hon var trött var hon aspepp så fort jag skulle göra något. Hon blev så jäkla glad när jag kom hem så det är inte sant! Min lilla tjej!
När vi kom hem sen så hjälpe joel mig att fixa cykel. Tack älskling<3 hih sen åkte vi hem itll honom och myste! :)

Det var min helg det. Igår fick jag reda på mitt matteprov. MVG- jag är grymt nöjd! :D och idag hade vi wordprov, tycker inte det gick så bra. Och imorgon har vi en berikningsuppgift som ska vara inlämnad. jaja, vi firade även Markus igår som fyllde 17 år! :D Grattis till honom!

Vill även säga tack till resten av F4 för att ni lyssnar, finns där och ställer upp! Jag älskar er tjejer!<3


Jag älskar dig Joel, finns ingen så underbar som du. Du är bäst<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback