stress o press - sova!

2010-02-11 @ 15:04:12

Har bara varit på två lektioner idag. Orkade inte gå på idrotten så jag sket i den. Men mår man inge bra kan man inte heller prestera bra. Har en depperiod just nu bara. Haha såg nu att jag hade fått närvaro på den ändå! Yaay! Iaf så hade vi matteprov idag. Jag är faktiskt stolt över mig själv! För för första gången så tycker jag att jag har gjort bra ifrån mig på det och kunde lösa alla uppgifter relativt bra iaf! Känns som jag klarade dom flesta så jag lär nog få vg iaf! :) Känns som allt börjar lösa sig nu faktiskt. Plugget minskar o minskar typ. och imorgon får jag komma hem!

Pratade med mor min i telefon förut. Och dom följer med mig och joel till vår stuga i ljusbodarna på lördag och hjälper oss med att typ elda, för man måste göra de på något spec sett o så. Sen sover jag och joel där tills på söndag! Myspys på alla <3-dag! ;) Skönt att bara komma bort från allt faktiskt. Bara ta det lugnt liksom och vara med dom man älskar. Joel och gizma.

När jag åker tillbaka till forshaga på måndag kommer jag inte ha någon hund med mig heller. Eftersom det har kommit kennelhosta till stallet så kanske dom måste stänga det under en kort period. Och jag vill inte att tage ska bli sjuk eller något så då får han vara hemma i borlänge hos sin matte :) Det är ju bara 2 veckor jag ska vara här sen innan det är lov. Så totalt kommer jag vara ifrån tage i ca 5 veckor! Både skönt och lite tråkigt, vi kommer närmre varandra hela tiden.

Nej nu ska jag försöka få något gjort trots min huvudvärk. Måste göra pof, engelska, berikning. Pof:en är viktigast idag iaf. Det ska ju vara klart imorgon. Ska köra ett litet ryck nu innan det är dags att tvätta kl 4. Gött att ha tvättid till 22.00 iaf! Då hinner allt torka! :)

Känner att detta blev ett långt inlägg, men fick bara lov att skriva av mig lite. Jaja, ni behöver ju inte läsa om ni inte vill, det är erat egna val!


ja, jag är trött o sliten!

Pusshej<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback