Skola

2010-02-18 @ 10:25:16

Jag o Jennie blev klara typ en halvtimme tidigare på matten så vi gick. Jag gjorde dagens planering i matte hemma igår så jag började lite på nästa vecka och hjälpte jennie o emmy lite ist.
Om 40 min börjar svenskan, jag är inte pepp. Tråkigt att skriva en uppsats om internet. Åhj. Jag orkar orkar orkar inte!

Efter skolan idag ska jag nog bara ta det lugnt. Måste göra lite engelska idag och biologi också. Pluggade ju hela kvällen igår utan att jag egentligen behövde det :P men det var bra att få lite biologi gjort. Har prov på onsdag så bra att börja plugg i tid :) Och, jag börjar faktiskt fatta någon om den jävla genetiken!! Hoppas iaf på vg på både engelska bokresensionen och biologin :)

Tråkigt inlägg, jag vet. Men såäre ibland. Tihihi

Haha lite kul här i datasalen hahah xD


du vet att jag älskar dig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback