Pluggnatt

2010-02-23 @ 00:51:56

Tja!
Klockan är snart kvart i ett och jag är bara pyttelite trött! :o  Vi har pluggnatt vi i fantastic four. Alltså, Jag, sambo Frida, Älskarinnan Sandra och min gröna Kiwi jennie! :) Men sandra och Jennie tar en powernap just nu medans jag och Frida dricker kaffe med skummad mjölk :)
Det vi håller på och pluggar är relationsmarknadsföring-pof och genetik-biologi A. Jag börjar kunna den jävla biologin nu! Det gäller bara att ha rätt inställning och tänka positivt. Tänker man att man inte kommer klara provet och att man inte fattar något så är det ju klart att det blir så. Men tänker man positivt går det gryymt mycker lättare! Jag börjar faktiskt förstå mitosen nu! ;D Meiosen är mycketsvårare :/ men det ska vi nog klara av.
vi bestämde oss för att plugga inatt ist för natten till provet. Mycket smartare att sova natten till provet ;) tihi + att vi har lektionen imorgon på oss att fråga om vi inte fattar något :)

Och det är faktiskt inte ofta det händer att jag är uppe på nätterna och pluggar och dygnat över huvud taget. Har inte gjort det på massvis med månader nu faktiskt. Men eftersom vi snart har lov och har massvis att plugga efter låånga dagar i skolan så pluggar vi inatt :) Kan ju sova på engelskan imorgon, ser bara på film utan att göra nån uppgift efteråt ;) tihiih.

Just nu saknar jag min älskling grymt mycket också. Har varit utan honom i en vecka. men känns som flera månader. Vill va me honom hela tiden! Längtar tills på fredag! <3
Alltså, man kan ju tro att jag inte tycker om forshaga eftersom jag vill hem så mycket. Men jag trivs faktiskt bra här. Om jag inte hade haft joel där hemma och haft gizma här hade jag nog inte åkt hem lika ofta tror jag. Men nu har jag ju båda mina älsklingar hemma så då blir det så. Trivs jättebra hemhemma också :)

Nej nu ska jag fortsätta med biologin tills kvart över. Då ska jag o frida ut me Gibz och rulle eller om vi går ut nu ;)



Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback