Pang-kakor

2010-02-02 @ 22:25:12

Det är vad jag precis ha lagat, fast pannkakor. Jag och Jennie skulle egentligen ha gjort det tillsammans, men kom fram till att det skulle bli så sent om vi skulle det. Så vi gjorde det var och en för sig själv. Tror iaf att hon har gjort det också ;) hihi. I alla fall så är det våran lunch imorgon. Billigt, gott och enkelt! Vi har föreläsning imorgon och ska vara nere i stallet hela dagen så då orkar vi inte kämpa oss upp till matsalen och sedan ner igen och ut med hundarna. Allt på en timme. Därför gör vi allt där nere ist! :)

Hade förut ikväll en rolig konversation med Johanna! Hahah fan va kul! Och en med joel så klart! :) hihi jag älskar er<3

Fixade APU-plats idag! Woho!  Var asnervös när jag skulle ringa. Så jag ringde till djurmagazinet i mora och de hade tyvärr fullt de veckorna. Snyft. Jag som väntat sen i torsdags på att kunna ringa! Men, eftersom jag ändå var på g med att fixa plats så ringde jag till djurmagazinet i Falun ist. Och efter att hon kollat runt lite ett tag så fick jag platsen där iaf! Woho! Hon sa typ att det kanske skulle varit någon praktikant där v10, men det stod inget i pärmen för de hade inte varit riktigt bestämmt så hon skrev in mig! Härligt! :D Så, efter att ringt på 2 av 3 djurmagazin i dalarna fick jag äntligen en plats på den 3e! :D Woho! Jag är nöjd. En plats där jag kan bo hemhemma, och träffa joel och gizma hur mycket jag vill! Fan va gött det ska bli att vara hemma i 3 vecko! :D

Nu ska jag gå ut med Tage en sista sväng och sedan krypa ner i min sköna säng och hoppas på att jag kan sova inatt, ligga lite på spikmattan, ha en värmekudde och läsa min bok! :)



tycker de va gulligt av min "sturjägare" att kommentera ;)<3

Pusshej

Kommentarer

Postat av: Johanna/<3

Du mobbade mig! :O

Postat av: Sturjägarn!!!!!

pusspuss<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback