(orka rubrik)

2010-02-01 @ 18:54:14

Hejhej,  Sambo kom hem för 2 h sen ungefär! :) Vi + hennes mamma kämpa de med att ta upp en frys till lägenheten som frida ska ha lite klövar, blod osv i. Väl uppe och efter vi väntat ett tag med att starta den gjorde vi det till slut. Det stank då bränt i hela våran lägenhet. Mysigt. Luktar fortfarande så. Men vi drog ur frysen för en h sen. Vi ska testa imorgon igen och se hur den är då.

Idag har jag faktiskt, tro det eller ej, spelat tvärflöjt för första gången på flera månader. Tycker faktiskt det är kul att spela lite då och då. Sedan har jag också städat i lägenheten. Torkat och dammsugit.  Snart ska jag och Frida gå ner till Sandra och Jennie en sväng tror jag. Jag känner att jag behöver komma ut lite nu efter att ha setat i lägenheten 2 dagar och inte gjort någonting. Så vi får väl se vad vi hittar på för något :)  Skulle dock behöva lite kaffe men det är lite sent nu känner jag ;) hihi.

Nej nu ska vi kila ner!


Jag just nu ;)
Pussar på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback