Lördag 6/2-10

2010-02-06 @ 14:43:58

Lördag idag igen då. Gick och la mig runt kl 10 igår. Vilken innebar att jag vaknade tidigt imorse. Eller rulle väckte mig runt halv 9 så det var bara att gå upp :p Sen slöade jag ett tag o tog sedan en långpromenad med båda hundarna. Först gick vi till skogen vid ghettot och gick runt där i typ 45 min, båda fick springa löst och de var jätteduktiga! :) Hade även klickern och massa godis med mig så att jag skulle ha någon chans att få tillbaka rulle. Och tro det eller ej, men jag tror tage lärde sig utav rulle. Han är inte rädd för klickern längre! :D Nu ser han det som något mer positivt och att han får godis när jag klickar! Woho! Jag tror att jag har lyckats!
Rulle fick bara ett ryck i skogen då han kuta iväg från mig, men efter en liten stund kom han tillbaka iaf! Efter vi gått i skogen gick vi bort mot grossbol på klarälvsbanan. Gick ända till "här slutar forshaga"-skylten. Sen utforskade jag lite småvägar där borta och kom tillslut hem! En och en halv timme var vi ute och gick. Över 6000 steg tog jag! ;) Ska bara gå 4000 till idag:P Men nu är hundarna trötta iaf och ligger och sover sött! Det är skönt!

Nu ska jag plugga lite matte, vi har prov på torsdag! Ska försöka satsa på MVG i matte A! ;)
Sen om några timmar kommer jennie och hämtar tage och rulle. Så jag blir ensam :/ Men sen kommer joel iaf! :D Woho

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback