Frukost

2010-02-01 @ 12:29:34

Hej! Sitter och käkar lite frukost nu klockan halv ett på dagen. Samma som jag åt igår kväll :) Har dock varit vaken sen ca halv 11. Kunde inte sova mer fast jag ville. Har sovit skit inatt. Usch! Vaknat en miljon gånger och drömt massor av hemska saker. Även en bra sak. Och det var att jag fick ta hand om en helt fantastisk rottistik! :)

Idag har jag faktiskt hunnit städa lite. Har dammsugit hela lägenheten och tvättat golven! ;) De ni! Hihihi  Och idag kommer sambo hem också! Rätt skönt att inte behöva vara ensam här i lägenheten. Även fast det har varit skönt men ensamt i helgen. Jaja, men såäre ibland du. Tycker också synd om Joel som måste jobba idag.

Vad ska jag hitta på idag då? hmm... Ska ut och gå en sväng sen iaf. OCh idag kommer även Jennie hem till forshaga! :D så henne måste jag träffa idag! :) (om jag orkar gå ut vill säga xD) Men det löser sig!  Ska även snart in i duschen och fräscha upp mig lite.

På torsdag kl 16.00 ska jag äntligen klippa mig! :D

Pussehej<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback