Friluftsdag i det blå!

2010-02-10 @ 19:27:24

Hej!
Idag har vi varit i Dömle hela dagen och haft friluftsdag. Måste faktiskt erkänna att det var rätt gött! Fast det sög i början. Grymt kallt o bara stå innan man kommer igång. Först åkte jag och Jennie skidor med hundarna våra. Tage tyckte inte det var så roligt att dra utan att det var mycket roligare att bita i skidorna. Ja, suck. Så jag hade han lös tillslut för jag orkade inte hålla på och krångla. Vi åkte ner till sjön där det var pimpling. Var bara ner dit och hälsade på Teilus, Adam o massa annat folk! Sportfiskare hehe :P
Sen när vi åkt tillbaka kastade vi in våra hundar i en buss så dom fick bli lite varma! (då tänker väl alla att det är ju kallt i en bil på vintern) Ja, det är kallt i en bil på vintern, men det är då mycket bättre att dom får ligga på något varmt i en bur än att ligga på något ute i snön. Dom blev iaf varmare och upptinade medans vi var och åt mat och umgicks med massa! :)
Efter maten satt vi mest och snackade och tog det lugnt. Alla förutom tage som var aspepp på att springa till alla som åkte slalom och snowboard. + på alla de som hade snöbollskrig.
Sen Gick jag och frida upp för hela dömle backen för att hon skulle lära mig att åka snowboard. Det gick faktiskt jättebra! Tro det eller ej! Tycker faktiskt att jagvar lite duktig så jag är stolt över mig själv! Jag bröt inte ens något! :D Och efter ett tag var det dags åka hem!

Kul och rolig dag! Träffat och pratat med massa nytt folk! Det är alltid roligt det :) Mihihi

Nu ska jag plugga lite matte eftersom att vi har prov imorgon och sedan ska jag faktiskt gå och sova. Sov 1.5h när jag kom hem från dömle, men är fortfarande helt slut så det blir att sova tidigt idag så jag har massa energi imorgon!

Här kommer det en bild också! Lägg märket tilll att jag har min älskade pojkväns fina halsband på mig också!

Trött och sliten efter en heldag ute i solen och kylan!

Jag älskar dig joel, glöm aldrig det<3

Pusshej<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback